Get your dropdown menu: profilki

Strony

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Pytania do mnie część 1 + Legenda Kiry

Wytłuszczonymi literami są pytania do mnie natomiast pod spodem jest moja odpowiedź. W sumie czas dowiedzieć się trochę o mnie. Niedługo stworzę aska w którym i wy będziecie mogli zadawać pytania, a ja będę odpowiadać na blogu :) Pytania mogą dotyczyć wszystkiego, a tu kilka pytań od mojej siostry na które odpowiem. Teraz trochę was po zanudzam.


Jakie komiksy następnie masz w planach do przetłumaczenia?

No planów jest dużo. Na razie szukam komiksu Shells w dobrym efekcie aby móc przetłumaczyć. Potem zamierzam zająć się Love Potion #8 no i resztą :)

Twoje OTP, ulubione shipy oraz shipy których nie lubisz (może nienawidzisz XD)? Wypowiedz się trochę.

OTP bez dwóch zdań było, jest i będzie Kataang. Uwielbiam ich to normalnie są moje kochanie. Jak tu ich nie kochać? 
Major Serious Kataangst by crusanite
Oni są cudowni razem. Jak oglądam momenty z nimi to siedzę skupiona i niech ktoś mi coś w tym momencie powie lub zacznie gadać xD Ich relacje w komiksach są... piękne. Mogę na nich patrzeć cały czas. 
Inne statki które shippuje to:
Korrasami, Kainora, Bopal, Sukka, Maiko, Tokka, Satoph, Yuokka, Borra, Makorra. Tyzula

Jaka odmiana shippuje Korrasami oraz Makorre i czuje się z tym super haha xD

Jeden z ulubionych to: Korrasami oraz Kainora
Nie lubię Zutary Sorry Zutarianie :)

Co sądzisz o Korrasami?

Kocham i uwielbiam. Asami była jedyną osobą która rozumiała Korre. One tworzą świetną parę i tak ma być. Bo jak tu ich nie lubić?
Oraz tutaj jest oficjalny art narysowany przez Bryan Konietzko czyli Korrasami jest 100% Canon!
Mój filmik :)

Twoje ulubione momenty Kataang?
Wszystkie momenty Kataang. Lecz muszę wyróżnić kilka :)
Ten moment mogę oglądać na okrągło. Wiem, że w tej scenie jest coś świetnego. Reakcja Aanga na słowa aktora Zuko. Wtedy Aang tak super wyglądał na jego twarzy było widać emocje i uczucia O.O Płaczę T_T
Teraz dodam gify i rozpisywać się nie będę:)


















Twoje ulubione postacie z Korry i Aanga? 
Legenda Aanga:
Nie ma raczej w Aangu osoby której bym nie lubiła :) 
Legenda Korry:
Korra, Asami, Mako, Bolin, Tenzin, Jinora, Ikki, Kuvira, Kya, Bumi, Opal, Su, Wei oraz Wing. Zaheer, Ming-Hua, Ghazan i wiele innych.
Ulubione momenty ATLA oraz LOK?
oraz wiele innych...
LOK:
oraz wiele innych :)
I ostatnie pytanie. Co z opowiadaniem "Legenda Kiry"?
Tak jak wcześniej pisałam opowiadania Kiry podzieliłam na 3 części w księdze. Te rozdziały które już napisałam to część pierwsza czyli teraz pozostaje czekać na część drugą. Cały czas trwają prace nad dalszą fabułą. Jak wiecie nauka wody dla Kiry będzie stanowiła duży kłopot lecz mam nadzieję, że nie na długo. Tutaj macie art narysowany dla mnie przez pewną znajomą. Zapowiedź drugiej części:


1 komentarz: