Get your dropdown menu: profilki

Strony

poniedziałek, 12 października 2015

Czyżby koniec?

Witam :) Nie podjęłam jeszcze decyzji zakończenia bloga lecz powoli do tego dochodzi. Blog komentowało mało osób można nawet zliczyć na dłoni. Nie mam już "weny" do dalszego pisania o Avatarze, przepraszam. Nie mówię oczywiście, że Avatara "porzuciłam". Dalej oczekuję na komiksy z ATLA które czytam i inne nowości. W sumie przy jednej kreskówce cały czas nie będę siedzieć. Aktualnie zaczynam można tak powiedzieć "przygodę" z anime. Za sobą mam już obejrzanych kilka anime. Nie oglądam tych takich zwykłych lecz z tematyką i historią które mają to coś w sobie. Potrafiłam oglądać całymi dniami, wieczorami i nocami aby tylko dowiedzieć się co potem było w dalszych odcinkach. Gdybym kiedyś pomyślała, że będę oglądała anime to śmieje się. Jednak jak to mówią do puki nie zobaczysz się nie przekonasz. Jeśli miałabym wznowić posty na blogu to pewnie o tematyce anime których oglądam ale również o Lok/Atla też by tu coś było. Ale to jedynie gdyby na blogu pojawiło się nas więcej. Nie oglądałam może dużo tych anime, ponieważ gdy zaczynam jakieś to dopiero jak je skończę w całości to mogę zacząć oglądać inne. Za sobą mam takie tytuły które mogę polecić.

FMA(polecam bardziej Fullmetal alchemist: brotherhood niż tą starszą wersję) 
SNK( Shineki no kyojin czyli Atak Tytanów)
oraz
Death Note, Tokyo Ghoul.

Plany? Tak są. Mam zamiar w kwietniu 2016 roku pojechać wraz z siostrą na PYRKON lecz to jak narazie plany. Mam również może nie do końca kompletny ale jest cosplay Mikasy Ackerman z SNK. Niestety w nim nie pojawię się na Pyrkonie. 

Pozdrawiam wszystkich którzy czytali mój blog moje opowiadania i komentowali posty to dużo dla mnie znaczyło. Będę zerkać na blog, jeśli będzie dużo osób komentowało ten post to wznowie bloga :) Jeśli macie jakieś pytania to pytajcie w komentarzach, a na pewno odpowiem jak najszybciej.

32 komentarze:

  1. Szkoda, ze malo kom, ale jak sie decydujesz konczyc o avatarze, to plis skoncz ksiege 5.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj sie komentarzami, poprosttu rób to co lubisz

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, jestes zajebista nie koncz, blagam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wiecie anonimki, ze to wyglada jakby jedna osoba pisala caly czas to samo?

    OdpowiedzUsuń
  5. A ty to co, tez napisales/as o tej samej godz! A z reszta nwm jak wam ale ja nie moglam wlonczyc bloga i dopiero teraz, w srode wlonczylam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez tak mialem.

      Marciuś

      Usuń
    2. Fajne przezwisko marcius, ja mam Nulinka heh :D

      Usuń
    3. Thx twoje tez fajne :DD

      Usuń
  6. zobaczcie, z tej rozmowy wyszlo tyle kom, a narzekalas na ich braki c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Kymea Lee mam pytanie. Czy bedziesz chociaz wrzuca swoje now filmy na yt nawet jezeli nie bedziesz dawac postow? W sensie w zakladce Moje Prace-Filmy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kymea jestes naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj nja naj naj naj naaaaaaaaaaaaaaaaaajlepszą bloggerką nie kończ z bloggiem!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodziewałam się tyle komentarzy. Jestem miło zaskoczona :) Co do księgi 5 to się zastanowię może najdzie mnie jakaś wena. Jak coś będę informować. Jeśli chodzi o filmy to na blogu w zakładce jest ich trochę mniej niż na moim kanale youtube, więc zapraszam na kanał. Być może jakieś filmy na yt wrzucę lecz na razie mam problemy z programem w którym robiłam filmiki. Z blogiem kończyć nie chcę lecz moją propozycją było prowadzenie go o tematyce anime których oglądam oraz Lok/Atla. Czyli o 2 tematach :) Jeśli by nie przeszkadzało. Zresztą jeszcze nad tym pomyślę i wkrótce napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, thx za odpowiedź. Mi to by to nie przeszkadzało gdybyś prowadziła blogga na dwa tematy :D więc rób co chcesz, tylko nie kończ! No i fajnie, naprawdę dużo komentarzy, a jak wbiłam wcześniej na bloga to nie było żadnego, a teraz-13 kom! Jak na zwykłego blogga to dosyć duzo ;D

      Usuń
  10. hej Kymea masz fajny bloga Nie.przeszkdxa mi to z ty bedziesz robic tez anime ja tam, lubie animr

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uups sorki za bledy xd

    Marciuś

    OdpowiedzUsuń
  13. A kymea powiesz mi dwie rzeczy? 1. Jak sie czyta twoj nick 2. Kto jest na twojej miniaturc profilu czy tam na zdj profilowym chodzi mi o ta biala kobiete bo tochyba nie ty
    i sorki, ze nie pisze anonmowo niena koncie google

    OlciaDemolcia~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyślając ten nick nie myślałam nad jego wymową. Na początku nie mogłam stworzyć normalnego nicku co byłoby mi łatwiej. Mogłam niestety jedynie imię i nazwisko, więc coś wymyśliłam. Czyta się normalnie Kymea. Dalsza część czyli "Lee" jest tylko takim dodatkiem, więc mogłoby go nie być. Miniaturkę niedługo zmieniam. ponieważ już bardzo długo ją mam i tak jakoś trzeba zmienić. Jest to Daenerys Targaryen z serialu "Gra o Tron".

      Usuń
    2. Thx dzięki! :D

      OlciaDemolcia~

      Usuń
  14. O kurcze, kurcze tego się nie spodziewałam. :D
    Cieszę się, że się bardziej wciągnęłaś w animu, coraz więcej i więcej co nie. B))
    Szkoda, że kończysz, ale niestety kiedyś trzeba. :v
    Tak jak ja i Karolina skończyłyśmy rok temu. :((
    Mam nadzieję, że dalej będziemy miały kontakt na tumblrze. B)
    I fajnie, że serio już myślisz o pojechaniu na Pyrkon, powodzenia z cosplayem. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z blogiem nie skończyłam w 100% ale posty będą rzadziej ;P No pewnie na tumblr jestem prawie codziennie po kilka razy. I dzięki :) Pozdrawiam ^^

      Usuń
    2. szkoda, że skończyłaś z bloggiem bo też był tak fajny jak blog Kymey

      Usuń
  15. Kymea jak sei nazywa twoj kanal na yt? bo nie mg znalezc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu po prawej stronie masz takie zakładki i tam pisze Youtube bloga. Jeśli nie znalazłaś to w youtube wpisz po prostu Kymea Lee

      Usuń
    2. Ok thx ;D Już znalazłam i supi filmy C:

      Usuń
  16. Czy ktoś wie jak odzyskać chasło do konta google? Bo pisze anonimowo, bo ani na yt, ani na bloggerze, ani na sklepie play nie mg sie zlogowac, bo pisze ze zle haslo. Pomocy !!!

    Marciuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ja się na takich rzeczach nie znam :/

      Usuń
    2. +Jessica Smith No właśnie ja też niestety <:c

      Marciuś

      Usuń
    3. Załóz nowe konto .

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. hej daj smołke and szadow

    OdpowiedzUsuń