Get your dropdown menu: profilki

Strony

czwartek, 24 lipca 2014

Nowy rozpis odcinków+

image
Jednak odcinki zostały przełożone na inne dni i będzie można je obejrzeć (chyba tylko) online.
Jedna informacja mnie trochę zdenerwowała i zasmuciła... Nick nie polubił Legendy Korry bo głównym bohaterem jest Kobieta?! Żałosne z tego co wyczytałam... Bo niby zazwyczaj bohaterami są mężczyźni pff...
Teraz do rzeczy, nowe daty + nazwy. Z czasem będzie edytowane.
  • Sierpień 1 Online: “ 9: The Stakeout”: Korra poznaje prawdę na temat ludzi którzy chcą ją porwać.
  • Sierpień 8 Online:  “ 10: Long Live the Queen”
  • Sierpień 15 Online:  “ 11: The Ultimatum”
  • Sierpień 22 Online:   “ 12: Enter the Void” & 13: Venom of the Red Lotus” (finał)

Powiadomię również na jakich stronach będzie można obejrzeć... 
+
Mam dla was super informację!!
Wiele z nas zastanawiało się nad imieniem Zuko córki. Wiele osób twierdziło, że to Honora lub Ursa.
PODOBNIE córka Zuka nazywa się Aangela... Nazwał ją tak po swoim kumplu Aangu ^^
Lecz może to być nieprawdą ale kto to wie... Znalazłam to TU

Livestream odcinka 8 : KLIKNIJ
W Polsce livestream będzie około 1:00/2:00 w nocy! Czyli w sobotę rano xD 
Na stronie najlepiej być o 24:00   .... 25 Lipca, ponieważ gdy wejdziecie na czas może już nie być miejsc i strona będzie zamknięta!

7 komentarzy:

  1. Gdzie można obejrzeć wszystkie poprzednie odcinki trzeciego sezonu Korry? Z polskimi napisami? Albo chociaż po angielsku?
    Myślę, że ludzie nie lubią Korry ze względu na rzeczywistość - na ten postęp w czasie, na mechanikę, na nowość. Wielu ludzi było zniechęconych, mój kolega na przykład, wciągnął się dopiero, gdy zmusiłam go do obejrzenia kilku pierwszych odcinków... Mam nadzieję, że wielu się przekona...
    Super blog, przy okazji. Przeczytałam dopiero dziesięć części czwartej księgi, a już mi się podoba. Lecę po więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź w zakładkę Legendy Korry i kliknij Odcinki :) Tam jest wszystko napisane. Szczerze to ja też nie lubiłam Korry ale gdy zaczęła oglądać bardziej z dokładnością to bardzo polubiłam przyznam :) Jesteś nowy/nowa? Jak tak to witaj w moich progach! ^^ Dziękuję za przeczytanie rozdziałów i za miłą opinię :) Jeszcze raz ... WITAJ ^^

      Usuń
  2. Wiesz gdzie i o której godzinie będzie dzisiejszy live z Korry?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Nie było mnie trochę w internecie, ale już nadrobiłam poprzedni rozdział. Azula w akcji - nie mogę się doczekać, co będzie dalej ^^
    Imię córki Zuko... Ursa byłoby lepsze! Uwielbiam je i kiedy myślę o przyszłości Zuko, nie wyobrażam sobie, by nie uhonorował pamięci swojej matki. Aangela? >.< Ma swój urok, ale jakoś tak...
    I przy okazji. Co prawda czytam dopiero od niedawna, ale już większości historii nadrobiłam. Chciałam cię nominować do LAB - więcej informacji na http://opera-lalek.blogspot.com/.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym aby córka Zuko nazywała się Ursa. Dziękuję za czytanie rozdziałów i za nominacje ^^. Teraz trudno mi cokolwiek ogarnąć ale spytam się dla jasności xD Czyli ty zadajesz mi 11 pytań na które muszę odpowiedzieć? :D I czy muszę nominować 11 blogów? Również pozdrawiam ^^

      Usuń
    2. Dokładnie tak to działa :) Wszystkie informację i pytania znajdziesz dokładnie pod tym linkiem http://opera-lalek.blogspot.com/2014/08/liebsten-award.html

      Usuń