Get your dropdown menu: profilki

Strony

sobota, 16 sierpnia 2014

Hejka!

Jak wam wakacje minęły? Jeju jak ten czas szybko leci jeszcze tylko dwa tygodnie i do szkoły ;/ Ja idę do nowej szkoły :O Oglądaliście już wszystkie odcinki Korry księgi 3? Znaczy do 11 odcinka ^^ Jak ja się nie mogę doczekać dwóch finałowych odcinków. Gdy oglądałam odcinek 11 to były takie emocje, że o jeju. Jeszcze niedawno się nasłuchałam o III wojnie to jakaś masakra i patologia -.-
Niedługo dodam kolejny rozdział.
Teraz mam dla was klip z odcinka 12.
 
Do zobaczenia! <3

6 komentarzy:

  1. I ten moment, gdy Jinora go zobaczyla tak spadajacego :c
    2 ostatnie odcinki zapowiadaja sie ciekawie :D_ a ja tymczasem zapraszam na:
    www.the-avatar-news.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :< Wpadnę na bloga :) To super, że jest coraz więcej blogów o Avatarze ^^

      Usuń
  2. jeeej, hejka<3 przepraszam, ze nie pisalam, ale chcialam jeszcze te ostatnie dni odetchnac bez internetu:) wrocilam wczoraj do domu i jakos tak dziwnie sie zaklimatyzowac tu od nowa...eh;/ ogolnie opowiadaj jak tam wakacje:)
    juz ide ogladac odcinek 11, mam nadzieje ze bedzie super:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinek suuuper :O Wakacje mi bardzo szybko minęły ;/ Niedawno był koniec roku, a tu znów początek :( A jak było w Niemczech?

      Usuń
  3. Ten odcinek byl super najlepszy :D nie moge sie doczekac az beda nastepne odcinki, jak byl moment z Kajem i Jinorą to normalnie o malo sie nie rozkleilam :(

    OdpowiedzUsuń