Get your dropdown menu: profilki

Strony

niedziela, 8 maja 2016

Krótki komiks

Ciągle nawijam o anime, że na blogu będą pojawiać się posty o tej tematyce. Jestem już po obejrzeniu całego Naruto. Uff obejrzenie tasiemca zajęło mi trochę czasu ze sporymi przerwami oczywiście no i doszłam do odcinka na który muszę już czekać tydzień. Czyli koniec z oglądaniem po kilkanaście dziennie. Anime świetne, więc nie żałuję czasu poświęconego na oglądanie. Ponieważ jestem aktualnie przy Naruto to można się spodziewać sporo postów w tej tematyce. Czytałam już również ''Naruto Gaiden'' oraz pierwszy rozdział mangi Boruto. No ale zaraz nie na tym polega cały ten dzisiejszy post. Przecież blog ma też tematykę Avatara. Znalazłam pewny komiks niestety po angielsku i niektóre chmurki mogą być niewidoczne.












 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz