Get your dropdown menu: profilki

Strony

niedziela, 21 grudnia 2014

Finał serii Avatara

 
No i Korra dobiegła końca :( Moja ulubiona kreskówka dobiegła końca T_T
Po obejrzeniu rozwiń post. Dalsza część może zawierać spoilery.
Nie mogę w to uwierzyć, że to już koniec. Teraz budząc się w sobotę nie ma nowego klipu oraz brak czekania na piątek na nowy odcinek. Jestem załamana... Oczywiście DZIĘKUJĘ i wielki uścisk dla BRYKE! Za stworzenie tak pięknej, cudownej i emocjonalnej kreskówki. Nic mi jej nie zastąpi. Moim zdaniem Kuvira zasługuję na trochę lepszy koniec. Ale finał serii Korry jest podobny do Aanga. Korra nie zabiją swojego wroga. Smutno mi też, że nie było Kainory w finale, a tak czekałam. Pokazali Ikki tańczącą z Huanem, a nie pokazali Kai'a i Jinory :(. Gratulację Vaarick i Zhu Li! Wiedziałam! Myślałam cały czas, że na koniec będzie Makorra, a tu takie zaskoczenie Korrasami. Korra zabiera Asami na wakacje do świata duchów. I ten koniec O.O Myślałam, że Mako zginie jak odwracał błyskawicę. Fajnie wyglądał z jego roztrzepanym fryzem xD Jestem załamana, że to już koniec. T_T Oglądam niektóre momenty non stop xD Jak Ikki uratowała Jinore, a Meelo Tenzina :D Jak zginął Hiroshi. Szkoda mi Asami, jej tata wreszcie stawał się "lepszy" i nagle go straciła. Rozbawił mnie Meelo na szybie tego mecha nadal się z tego śmieje. Mogła bym pisać i pisać cały czas o tym finale ale jestem zbyt leniwa :D
Zawsze pozostanie moją ulubioną kreskówką. FOREVER!

Ponieważ seria się zakończyła to nie znaczy, że na blogu też zakończą się notki. Nie!
Niedługo zrobię jakieś filmiki, rysunki i wgl. 
Czekam również na wasze propozycje. Co chcecie aby pojawiło się na blogu? Macie jakieś pytania? 
No i kolaż :)
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Jeju no szkoda, że już koniec Avatara :'( to była przecież ekstra kreskówka :/ Odcinek był bardzo długi i dużo się w nim działo, normalnie nie da się opisać co się podobało a co nie. Jedno co mnie rozczarowało to to, że nie było ani Kainory, a przecież od kilkunastu odcinków w ogóle nie było widać Kai'a i jego miłości do Jinory :( jeszcze to, że nie było Makorry :(. Szkoda ojca Asami. Meelo był po prostu genialny hahahahahaha myślałam, że padnę jak to zobaczyłam :D :D Ogólnie to cudowny odcinek, czekam na twoje piękne rysunki ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Korra jest najlepsza ale mako był głupi że z nią zerwał jak można zerwać z taką dziewczyną ale po za tym szkoda że to koniec chciałabym żeby był jeszcze 6 sezon i 7 i 8 i 9 i tak dalej odpisujcie

    OdpowiedzUsuń