Get your dropdown menu: profilki

Strony

środa, 24 grudnia 2014

Wesołych!

Może i trochę za późno, a może i nie ale życzę wszystkim Wesołych Świąt!
 
Jeśli zwiększy się aktywność na blogu to pojawi się nowe opowiadanie. Całkiem nowe!
Nie mam weny do pisania dalej o Aangu ;/ Dlatego nie pozostawiając luki jak zauważyliście nie skończyłam księgi 5 dlatego wam ją niedługo streszczę :) Pewnie zastanawiacie się jaki nowe opowiadanie :o Czeka nas historia nowego Avatara jeśli wszystko pójdzie dobrze to nawet i dwóch. Lepiej będzie mi się pisało, ponieważ nowi bohaterowie mają swoje własne charaktery które jak będę im wymyślać oczywiście. Planuję również krótkie historyjki co tydzień lub dwa o Korze. Mam nadzieję, że mój pomysł się wam spodobał. Więcej informacji dowiecie się wkrótce. Jeśli zwiększy się aktywność na blogu.
Tak z ciekawości co dostaliście na święta? Pochwalcie się xD

7 komentarzy:

  1. W tym roku mój mikołaj był bogaty :D Dostałam swojego własnego laptopa. Z tego co korzystałam wcześniej to był siostry. No i własny router wi-fi :) Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. No oczywiście, że będą częściej tylko najlepiej aby była większa aktywność ;> No i jeszcze muszę ogarnąć w mojej głowię księgi i rozdziały ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt <3 Trzymam kciuki w Twoich planach i powodzenia w pisaniu. Pozdrawiam i czekam :* :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt! Zdrówka, uśmiechu i spełnienia marzeń, mnóstwo radości i spokoju, wystrzałowego sylwestra i szczęśliwego nowego roku :)
    Czekam niecierpliwie na opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń