Get your dropdown menu: profilki

Strony

piątek, 26 grudnia 2014

Szkice - Sprawy organizacyjne.

Kolejna dawka moich rysunków :) Korra, Asami, Opal i Jinora w nowoczesnym stroju, Kainora po wojnie i Korra w stanie Avatara :) Mogę robić wam również avatary(zdjęcia profilowe) jeśli ktoś chce z wybraną postacią z Aanga i Korry. Jeśli jest taka potrzeba to podać wymiary. Jak zauważyliście blog się zmienił artystycznie oczywiście stał się bardziej "niebieski"
Informacje na temat nowego opowiadania.



Jak przeczytaliście w poprzednim poście zmotywowałam się na nowe opowiadanie które opowiadać będzie o nowym Avatarze z Plemienia Wody. Duży skok. Znamy historie Korry która również pochodzi z plemienia wody i chciałam zrobić skok do kolejnego Avatara z plemienia wody po Korze. Jak zauważyliście Korra nie odzyskała połączenia z poprzednikami i nie odzyska... I o to tu chodzi była ona ostatnim Avatarem starej ery i teraz jest pierwszym z nowej ery. Wyjaśniam dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi :)
Wan był pierwszym Avatarem ery bez otwartych portali. On i jego następcy byli "łącznikami" między dwoma światami, duchów i ludzi. Natomiast Korra jest pierwszym Avatarem nowej ery którą rozpoczęła i oba światy mogą żyć razem. Avatar już nie jest łącznikiem, duchy i ludzie żyją teraz razem. Moim zdaniem to wszystko jest bardzo dobrze obmyślone :) Na początku może i byłam trochę smutna, że Korra straciła połączenie lecz po księdze 4 stwierdziłam, że to tak miało być i jest dobrze. :)
Wracając do mojego Avatara. Dużo na ten temat się nie wypowiem :) Wszystko jest jeszcze planowane ale mogę wam dać kilka informacji. O premierze pierwszego rozdziału zostaniecie poinformowanie :)
Drugi Avatar nowej ery pochodzi z Północnego Plemienia Wody, nazywa się Kira.
Każdy z nas widział jak zmienił się świat z Aanga po Korre... Między Korrą, a Kirą są jeszcze avatarzy którzy też mieli swoje historie i lata życia. Pocieszę was, że świat od Korry w ogóle się nie zmienił :) Czyli technologia również się nie zmieniła i pozostała na poziomie Korry. Dlaczego? Dowiecie się :) Tak samo jak dowiecie się historię poprzednich Avatarów.
Księga pierwsza może trochę przypominać czasy, świat Aanga :) Może to trochę zły tytuł Legenda Kiry, a pasuję bardziej Legenda Kiry: Drużyna Avatara. Dlaczego? Kira nie jest jedyną bohaterką odpowiadania tylko cała jej drużyna, przyjaciele. Każda osoba będzie miała swoje miejsce w opowiadaniu. Będę pisała inną techniką niż do tej pory... Może wam się nie będzie podobała lecz ja będę pisała tak jak myślę i jest mi wygodniej. Mam nadzieję, że się nie pogubicie :D Będzie narrator tak jak to było w moich opowiadaniach oraz myśli bohaterów co widzą i czują. Opowiadają w swojej głowie. Może też być pomieszane raz narrator raz wypowiada się jedna postać, a raz druga. Postacie przedstawię wam przedpremierowo. Jutro lub pojutrze wieczorem wstawię na bloga przedpremierowo początek rozdziału. Czyli  jak się będzie zaczynało, nazwa księgi oraz kawałek rozdziału. Data premiery jeszcze nie jest ustalona :)

To się rozpisałam :D Mam nadzieję, że będziecie czytać i komentować, nie będzie tak jak z opowiadaniem Aanga :( Co o tym myślicie?








3 komentarze:

  1. Oczywiście, że pamiętam o Aangu :) Też mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam już w którymś poście już jakiś czas temu ;D Ale napisze jeszcze raz bo to nie jest jakaś tajemnica państwowa xD Jestem Kinga miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że w końcu dodasz opowiadania :D tak długo czekałam w cierpliwości na informacje o tym, że dodasz opowiadania. Obrazki są jak zawsze piękne :D

    OdpowiedzUsuń