Get your dropdown menu: profilki

Strony

niedziela, 14 grudnia 2014

S04E11 - Kuvira's Gambit

 
Najpierw obejrzyj później rozwiń newsa i skomentuj.
Dalsza część newsa może zawierać spoilery ^^
No i drugi z czterech finałowych odcinków Korry już za nami. Został tylko tydzień no i dwa odcinki do końca serii Korry... Do końca serii Avatara!
Kai wrócił *.* No i jestem happy! :D Odcinek świetny no i zaskakujący dużo było zdziwienia haha. Na tego mecha Kuviry OMG. No i sexy Tenzin latający. Jestem ciekawa finału no co będzie się działo oraz jak zakończą serię. Myślę, że w finale Korze mogą pomóc duchy w walce ale to są moje takie przeczucia. Zhu Li ładnie w nowych wdzianku :) No i moja Kainora powróciła! Wreszcie! Kai gdzieś ty był -.- <3
No i mam dla was jeszcze klip/sneak peek z finału!

2 komentarze:

  1. Genialny odcinek :D szkoda, że już nie długo skończ się historia Avatara :'( :'( a co do odcinka jeszcze to normalnie cały czas trzymał w napięciu te maszyny Kuviry i wgl. Trochę mnie jakby to ująć załamał ten moment jak tym wielkim robotem zniszczyła tą bazę gdzie byli ci strażnicy :/ Myślę, że odrobinę przesadzili z tą maszyną, wiem że to nowsze czasy Avatara, ale to trochę dziwne. Tak ja o tym myślę nie wiem jak inni. Po za tym odcinek był super i dobrze, że Korra i reszta uszli z życiem po tym ataku. Bolin ratuje sytuacje :D :P
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super odc ten robot to wielkie zaskoczenie dla nie. Jestem smutna że kończy się Korra no trudno :(
    Kat

    OdpowiedzUsuń