Get your dropdown menu: profilki

Strony

piątek, 5 grudnia 2014

S04E10 - Operation Beifong

 
Tęsknie za Kai'em :< 
Obejrzyj i skomentuj :)
Przeczytaj po obejrzeniu odcinka!
Odcinek bardzo mi się podobał były sceny z których się śmiałam no i oczywiście wiedziałam, że Zhu Li oszukiwała Kuvire. Miałam takie przeczucie na początku. No i Baatar Jr. kiedy zobaczył Opal to aż chciał przerwać atak co mnie zaskoczyło no ale widać, że coś jeszcze czuje do swojej rodziny. No i jakoś dla Bryke coś się zamaniło na kończeniu w takich momentach odcinka jakoś przez ten sezon. Pozostały jeszcze tylko dwa tygodnie do końca Avatara. :((
Macie tu jeszcze taki tam gif:
Huan hair *.*  OMG 

5 komentarzy:

  1. To był super odcinek :D haha Toph pokazała co to magia ziemi :D
    najlepsze było jak mąż Su bał się i chciał zostać w klatce, a leciał po mistrzowsku :p
    Wszystko pięknie, ładnie ale nadal nie ma żadnej sceny z Jinorą i Kai'em :(
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odc fajnie było zobaczyć rodzinę Toph w działaniu. Szkoda że Katara nie walczyła w żadnym odc :( trudno. JESTEŚ SUPER ŻE DODAJESZ POSTY I ODCINKI. DZIEKI I POZDRAWIAM ;)
    Kat

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie :)
    Przez przypadek znalazłam tego bloga :P
    Ale pokochałam go hehe <3
    Jesteś świetna i dodatku cudownie piszesz :****
    Czekam na next z niecierpliwością :D
    Pozdrawiam i Koffam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli chodzi o opowiadanie to mam mały pomysł który napiszę wam za tydzień co będzie z rozdziałami i opowiadaniem, ponieważ zawiesiłam pisanie aż do odwołania.

      Usuń
  4. Masz bardzo fajnego bloga xd
    Czekam na dalsze wpisy i opowiadania, które są boskie :D

    OdpowiedzUsuń