Get your dropdown menu: profilki

Strony

wtorek, 6 stycznia 2015

Liebster Award!



Chciałabym podziękować Jo za nominację :)Bardzo dziękuję za to, że ktoś o mnie pamięta :D Pierwszy raz biorę udział w takiej zabawię. Na początek nie wiem czy trzeba ale napiszę zasady zabawy.

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy podziękować bloggerowi, który Cię nominował, odpowiedzieć na 11 pytań. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował!

 
1. Najlepsza książka, jaką przeczytałaś?
Nie przepadam za czytaniem książek nie wiem czemu. Ale jeśli chodzi o jakieś opowiadanie w internecie na tematykę którą lubię to oczywiście, że tak :) Jest jedna książka którą czytałam w podstawówcę i jest świetna ''Oskar i Pani Róża'' warta przeczytania. Może i nie jest jakaś wyjątkowo długa ale wzruszająca :)
2. Skąd bierzesz pomysły na bloga?
To jest raczej banalne pytanie :D Kiedy zaczęłam oglądać serię Avatara to od razu pomyślałam, że muszę mieć bloga w którym będę dzieliła się informacjami itp, związanymi z Avatarem. Prowadziłam kiedyś kilka blogów na temat ulubionych kreskówek seriali lecz nie przetrwali zbyt długo ;D Z Avatarem natomiast bardzo się związałam zostałam "fangirl" godzinami przeglądam internet, rysuję jak tylko mam jakąś wenę no i piszę, ponieważ to lubię! No i za prawie dwa miesiące blog będzie obchodził swoje pierwsze urodziny :)
 
3. Najpiękniejsze miejsce, w którym byłaś?
Nie miałam zbytnio takich możliwości na wyjazdy gdzieś w jakieś super miesjca. Ale już jak jakieś sie zdażyło to super. Narazie najpiękniejsze miejsce jakie odwiedziłam to było Wilno *.*
4. Ulubiony film?
*.* Nie jestem w stanie wybrać jednego filmu. Ajj :/ Ale moje ulubione filmy to:
 Wszystkie części "Hobbit" i "Władca Pierścieni"
 Części "Harrego Pottera"
 Części "X-men"
Oraz może i to nie film lecz serial ale jest super. No coś co nie jest przeznaczone poniżej 16 lat xD Ale myślę, że i młodsi to oglądają -.-
 "The Walking Dead"
5. Jakie masz postanowienia noworoczne?
W tym roku chcę się trochę ogarnąć z nauką i na praktykach. Oraz zacząć się normalnie odzywać*.*
6. Ulubiony autor/autorka?
Tak jak pisałam wcześniej nie czytam zabardzo książek więc nie jestem w stanie napisać :D
7.  Jaką magiczną umiejętność - tylko jedną! - chciałabyś posiadać?
Teleportacja *.*
Tereportować się w różne miejsca na świecie *.*
8. W jakim kraju, jeśli nie w Polsce, chciałabyś mieszkać?
Pewnie były by to Niemcy albo USA :D
9. Jakie masz plany na przyszłość? Tą bliższą i tą dalszą?
Znaleźć dobrą pracę i nie mieć problemów. Być może wyjechać za granicę :) Zdać dobrze egzamin na fryzjerkę aby trzy lata nie porzły na marne :D No i w tej dalszej to mieć super familię :D
10. Jak spędziłeś/aś tegorocznego Sylwestra?
U mnie w domu z przyjaciółką, siostrą i jej koleżanką.
11. Twoje wymarzone wakacje? 
Nie wiem gdzie ale gdzieś napewno z przyjaciółmi :)

Nie znam zbyt wiele blogów, więc dużo osób nominacji nie dostanie :D Nominuje:

Pytania:
1. Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem?
2. Jaki język chciałabyś umieć perfekcyjnie?
3. Twój ulubiony serial?
4. Twoja ulubiona książka?
5. Czy jest coś co chciałabyś w sobię poprawić/zmienić?
6. Jakie masz plany na przyszłość?
7. Co sprawia ci największą przyjemność?
8. Masz jakiś ulubiony sport?
9. Twoja ulubiona postać z serialu/filmu/kreskówki?
10. Jak spędziłaś tegorocznego Sylwestra?
11. Opisz siebię w trzech słowach?

Do zobaczenia :) 

2 komentarze:

  1. Haha może i tak :D

    Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam HP :) Cieszę się, że odpowiedziałaś i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń