Get your dropdown menu: profilki

Strony

sobota, 3 stycznia 2015

Zmiana daty premiery.

Chcę was poinformować o zmianie daty premiery Legendy Kiry. Będzie ona za tydzień w niedzielę :)
Jak pisałam wcześniej mogą być dziwnie napisane rozdziały, będą myśli bohaterów oraz narrator. Aby się nie pogubić narrator będzie normalnym czarnym kolorem natomiast każdy bohater będzie miał swój kolor którym będą pisane jego myśli itp. Na początku rozdziału będą pisała kto jaki kolor i zawsze taki będzie miał. Czyli na razie:
Kira , Norie

To postacie które znacie reszta potem :) Postanowiłam również, że napisze was taką jakby zapowiedź pisemną całej pierwszej księgi. Napisałam tylko dialogi natomiast odczucia, myśli i narrator usunęłam ponieważ nie chcę więcej zdradzać z fabuły i co i jak :) Czyli w tej zapowiedzi trudno się połapać ale wierzę w was :D Oddzieliłam sceny kolorami.

Ziemia...Ogień...Powietrze...Woda.
Gdy Avatar Korra otworzyła portal podczas harmonicznego zrównania świat wkroczył w nową erę. Duchy mogą swobodnie poruszać się w świecie ludzi, a ludzie swobodnie w świecie duchów. Lecz tylko Avatar potrafi przywrócić równowagę tym światom....

 Usiadłam powoli i zamknęłam oczy. Zaczęłam liczyć do czterech. 
Woda miała strasznie duże pływy więc zaczęłam obijać się o skały, zaczęłam tonąć...
- Kira, jesteś Avatarem nie możesz pozwolić zginąć przyjaciołom.
Nazywam się Yori, a to mój mąż Renko jesteśmy magami powietrza, a ty kim jesteś i skąd pochodzisz?
- Ja... Nie pamiętam.
- Niedługo dostanę tatuaże mistrza magi powietrza.  Więc myślę, że ty za bardzo nie masz się czym popisać. 
- Bo nie mam strzałek? Jestem mądrzejszy. - USUNIĘTE!
- Dlaczego wymykacie się w środku nocy?
- To nie twoja sprawa!
- Norie uspokuj się. Eizo chcesz nam pomóc?
- Tylko na te pytanie czekałem.
- Ej to nie przypadkiem miasto Republiki?
- O rany...
- Chcesz przyłączyć się do naszego wroga?
- Jeśli będzie taka potrzeba to zaatakujemy od środka.
- Nie damy sobie rady ich jest kilkadziesiąt, a nas...
- Dwóch?
- Cicho siedź!
- Cześć jestem Toro, a ty?
- Kira.
- Pochodzisz z plemienia wody... Jesteś magiem?
- Nie...
- Taka piękna dama jak ty nie powinna być sama...
- Nie jestem, mam przyjaciół. I nie nazywaj mnie tak ośle!
- Z charakterem... Lubię takie.
- Z czego się czeszycie?!
- Z ciebie mała.
- Niepotrzebnie ją braliśmy i tych jej przyjaciół też. 
- Co mamy z nimi zrobić kapitanie?
- To co z resztą takich pyskatych jak ona.
Księga 1: Piraci      Wkrótce na avatar-legends.blogspot.com!
Która część z zapowiedzi daje wam dużo pytań na które oczekujecie odpowiedzi?
Której części nie możecie się doczekać? ^^ Odp w komentarzach.
Przypominam, że nawet niezalogowani mogą się wypowiedzieć :)

4 komentarze:

  1. Normalnie nie mogę się doczekać premiery :D Z samych dialogów można się dowiedzieć, że jest bardzo ciekawe i warte przeczytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiedź bardzo ciekawa :)
    Czekam na opowiadanie!
    Powodzenia, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej :)
      Nominowałam cię do zabawy Liebster Award :)
      więcej infromacji - http://opera-lalek.blogspot.com/2015/01/liebster-award.html

      Usuń